سوالات متداول

ایجاد تغییر در کالاها

آیا امکان حذف یا اضافه کردن تابلویی به مجموعه ها وجود دارد؟

بله شما می توانید هر کدام از تابلوهایی که می پسندید را از مجموعه های مختلف گلچین کنید و همچنین امکان حذف یک یا چند تابلو از مجموعه انتخابی وجود دارد.

آیا امکان تغییر متن تابلو نوشته ها وجود دارد؟

 بله شما می توانید متن تمام تابلو هایی که در آن ها متن و شعر وجود دارد را حذف یا تغییر دهید.

آیا امکان تغییر تم رنگی تابلو ها وجود دارد؟

بله شما می توانید تم رنگی مجموعه ها و تابلو های تک را به سلیقه خودتان ویرایش کنید.

آیا امکان درخواست طراحی اختصاصی وجود دارد؟

بله برای درخواست ست اختصاصی خودتان از طریق واتس اپ با کارشناسان در ارتباط باشید.

آیا امکان ارسال  تصاویری برای چاپ و پیاده سازی در تابلو به صورت تک یا چندتکه وجود دارد؟

بله شما می توانید تصاویر خود را برای کارشناسان پشتیبانی سایت ما از واتس اپ ارسال نمایید در صورتی که تصاویر ارسالی از کیفیت لازم برخوردار باشند مجموعه آتریسا گالری اقدام به اماده سازی تابلو می کند. 

روند ثبت سفارش

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، به صورت تلفنی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از طریق واتس اپ ثیت سفارش کنید.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

در صورتی که در تهران هستید ، طی ثبت سفارش ، ما به شما امکان انتخاب ارسال از طریق اتوپیک تپسی را میدهیم و طبق بازه زمانی انتخابی کالا تحویل شما میشود.در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست پیشتاز برای شما ارسال میشود.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

آیا تعداد خرید از یک کالا در آتریسا گالری محدودیتی دارد؟

بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است ، خرید انجام دهید.

خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

رمز عبور خود را فراموش کردم، چطور میتوانم از طریق نسخه وب رمز خود را بازیابی کنم؟

شما می توانید از طریق روش ها مختلف ارتباط با پشتیبانی سایت این مشکل خود را در میان بگذارید و در اسرع وقت مشکل شما رفع خواهد شد.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود تا حداکثر 6 ساعت بعد از ثبت، سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. در غیر این صورت با توجه به اینکه کالا تولید می شود امکان تغییر یا کنسلی سفارش نیست.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

نحوه پرداخت آتریسا گالری به چه صورت است؟

برای خرید از آتریسا گالری، پرداخت تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است.

امکان پرداخت اینترنتی ندارم؟!

اگر به هر دلیلی امکان پرداخت اینترنتی را ندارید، می توانید هزینه بسته را کارت به کارت نمایید، اما توجه کنید سبد خرید شما تنها برای مدت کوتاهی رزرو می شود. بنابراین اگر می خواهید هزینه را به صورت کارت به کارت پرداخت نمایید لازم است سبد خرید خود را تا مرحله پرداخت پیش ببرید، سپس با پشتیبانی آتریسا گالری تماس بگیرید، کارت به کارت را انجام دهید و شماره پیگیری را از طریق تلفن به "پشتیبانی آتریسا گالری" اعلام نمایید. بنابراین این کار تنها در روزهای کاری امکان پذیر است

پیگیری ارسال سفارش

سفارشات چگونه از طریق تیپاکس ارسال می شوند؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس تیپاکس هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت تیپاکس به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tipaxco.com/tracking شماره مرسوله تیپاکس برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

سفارشات چگونه از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/ شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

تحویل اکسپرس آتریسا گالری چیست ؟

آتریسا گالری در شهر تهران  اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است. سفارشات شما طبق شرایط زیر پس از گذشت 24 ساعت کاری آماده و تحویل خواهند شد : 

ارسال توسط پیک مجموعه آتریسا گالری و یا سرویس اتوپیک تپسی صورت می گیرد.

قبل از ارسال کالا جهت اطمینان از حضور مشتری در آدرس اعلامی با مشتری تماس تلفنی برقرار می کنیم.

هزینه ارسال اکسپرس بر عهده مشتری می باشد و بسته به زمان ارسال و فاصله از دفتر مرکزی مجموعه (تهرانپارس) محاسبه شده  و از طرق مختلف نظیر تماس تلفنی و پنل کاربری به مشتری اعلام می شود.